miercuri, 21 decembrie 2011

Briose decorative - DIY


Zilele trecute am umblat prin diverse magazine si am achizitionat mai multe chilipiruri, pe care am incercat sa le transform in lucruri dragalase. Astfel, dupa ce m-am intors de la IKEA, cu niste hartii de copt briose si am dat cu ochii peste alte lucrusoare cumparate de la Casa Retro ( http://casaretro.com/ ), s-a format in cap ideea aceasta. Pentru a face briosele cu pricina, avem nevoie de:
1. Forme din hartie pentru briose (http://www.ikea.com/ro/ro/catalog/products/40133041/) - marimea cea mai mica;
3. Jumatati de bile de polistiren (http://casaretro.com/product_info.php/info/p9881_Jumatate-de-bila-din-polistiren.html) - eu am folosit dimensiunea de 1cm;
4. Bomboane, bilute sau orice va trece prin imaginatie pentru decorarea brioselor;
5. Lipici (eu am folosit Universal Hobby Glue de la Bison, dar nu e excelent).
Intai am spiralat chenille-le (nu stiu cum se pronunta sau articuleaza) infasurandu-le pe un bat, astfel incat sa ia o forma conica. 

Spre final am micsorat baza ca sa aiba loc in forma pentru briose.

Apoi am aplicat lipici in interiorul formei, la baza. Atentie cand aplicati lipiciul, sa nu fie abundent si sa incercati sa nu puneti prea mult pe marginea bazei pentru ca atunci cand se umezeste forma, are tendinta sa se desfaca. 

Se introduce chenilla in forma si se lasa lipiciul sa actioneze. 

In final, urmeaza partea cea mai interesanta, si anume decorarea. Eu am avut la indemana doar chenille albe, si cum imi doream mai multe culori, am improvizat imbibandu-le in lichid colorat. Daca nu vreti sa le asezati doar pe rafturi, prin casa, puteti sa le agatati un snur de partea dinspre varf si sa le agatati in brad. :D 


2 comentarii:

  1. da da :X ar arata si mai cute daca chenille-le ar fi fost colorate din fabrica, nu de mine :)) o sa mai fac cand o sa le am pe cele colorate

    RăspundețiȘtergere